lauantai 25. lokakuuta 2014

Kaikenlaista höpötystä

Minä, joka olen sellainen blogien suurkuluttaja, en vain saa aikaiseksi päivittää tätä omaa blogia. Hyi, hyi mua. Täytyykin koettaa josko sais tän bloggerin fiksusti tuohon mun uudehkoon Sonyn Xperia-puhelimeen... Jos vaik sais kuvia sillä näppästi blogiin napsittua, niin saisi tuon päivitystahdin nopeammaksi. Nyt näyttää edellisestä postauksesta olevan aikaa miltei 5kk.

Tänään on koristeltu kotia Ainon kaverisynttäreitä varten. Likan synttärit kun ovat aina syysloman tienoilla, niin kaverit kaikkoavat reissuun, niin parempi pitää vähän jälkijättöisesti. Teemana on siis Halloween näin lokakuun lopussa kun ollaan. Hämiksen seitit on viritetty ja pääkalloja on siellä täällä. Täytyy huomenna napsia kuvia koristeista samalla kun kuvaa juhlijatkin.

Pari reissua on tiedossa tässä. Jo reilun kuukauden päästä, marras-joulukuun vaihteessa, olen lähdössä MUSCOF (Manchester United Supporters Club Of Finland) -porukan kanssa Manchesteriin. Tiedossa kaksi ottelua Old Traffordilla ja varmaan shoppailua isoissa kauppakeskuksissa.

Sitten hiihtolomalla, eli vasta viikolla 8, mennään perheen kanssa Rukalle. Mökki varattiin justiin ja nyt sitten kattellaan missä sitä lapset ja mies opettelis laskemaan mäkeä suksilla tai laudalla. Tuskin itsekään kauheasti vasta-alkajasta eroan, kun viimeksi vissiin vuonna 2000 olen rinteessä ollut.

En oikein tiedä kummasta reissusta olen enemmän innoissani!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti